اولین نشست کارگروه تخصصی " اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی دولتی در ایران" برگزار شد
اولین نشست کارگروه تخصصی " اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی دولتی در ایران" برگزار شد

نخستین نشست کارگروه تخصصی  "اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی دولتی در ایران" با حضور رئیس، دبیر و اعضا به صورت حضوری و مجازی به میزبانی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی همایش، نشست کارگروه تخصصی  " اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی دولتی در ایران" به ریاست علیرضا محمودی "حسابرس کل مالیاتی و گمرک دیوان محاسبات کشور" و با دبیری دکتر یونس تیموری در مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، روز سه شنبه مورخ 8 آذر ماه سال جاری برگزار شد.

در ابتدای نشست رئیس کارگروه تخصصی در خصوص نحوه پیشرفت در خصوص محور اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی دولتی در ایران پرداخت و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در ادامه دکتر یونس تیموری به عنوان دبیر کارگروه، ضمن ارائه گزارشی در خصوص همایش ملی بهبود روند بودجه ‌ریزی در ایران پرداخت و سپس بر اساس دستورکار نشست اول، اعضای کارگروه به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط کارگروه مبادرت کردند.

در پایان تیموری خاطر نشان کرد: تشکیل کارگروه های آموزشی و استفاده از افراد متخصص در راستای بهبود روند اصلاح ساختار بودجه ریزی در ایران، نیازمند یک برنامه ریزی و اقدام مشترک است.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبات شورای سیاستگذاری همایش، هرکار گروه می بایست حداقل شش جلسه رسمی برگزار کند و بر اساس نقشه راه مشخص با دستور کار و خروجی مشخص، نتایج حاصل از جلسات خود را به عنوان دستاورد های علمی و معنوی همایش جهت استفاده سایر ذینفعان ارائه نمایند.


سه شنبه 8 آذر 1401 (1 year قبل)